HannaH på Vecko Revyn


Efter en himla lång paus från bloggandet är jag äntligen tillbaka! Har hunnit med en sväng till mitt kära hem i Vasa. Och nu är jag i STOCKHOLM.

Jag har börjat min praktik på Vecko Revyn. Har varit här en vecka.
Jag trivs så bra med mina kollegor och mina uppgifter. Har hunnit med en heldags plåtning till modesidor, besökt fotografer och ringt efter grejer, hämtat lite grejer på stan m.m. Just nu håller jag på med ett eget jobb som jag hoppas att ska bli bra.
Imorgon skall vi gå till favoritfotografen för att plåta lite grejer till mitt jobb.


Jag är just nu särbo med min sambo och sambo med min bror+familj. Det går väldigt bra och jag märker verkligen hur mycket jag har förändrats sen vi var små. Shit, vad vuxna vi har blivit. Nu är det inget bråk mer.
De åkte igår iväg till Kroatien, så jag är ensam hemma denna vecka. Känns lite kusligt att vara själv i torpet i skogen utan gatubelysning. Visst är det mysigt med hästarna som går 20m från dörren, men ååh vad jag saknar stadsljud. Lite i alla fall. Ikväll har jag "lurat" en kompis att komma på besök.

Nu ska jag gå och hämta en kopp kaffe latte, sedan fortsätta med det jag höll på med.


Kommentarer
Postat av: Linda

kul att ha dig tillbaka på bloggen:) vi ses snart.

2007-09-12 @ 16:42:22
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Annika

Hej vännen! Vad bra att du trivs med dina uppgifter. Tänk vad häftigt att du är där!! Skall bli spännande att få höra hur det går med ditt jobb/uppgift. Kraaamar från Vasa

2007-09-12 @ 21:37:12
Postat av: Daniela

Va roligt att allt e bra med dig och att du trivs ( men det visste man ju nog att du skulle göra) Synd att vi inte hann träffas innan du for iväg, men månne vi inte hinner ses när du kommer tillbaka. Jag ska ju lura på här i "norr" ett antal år ännu :D Sköt om dig! Vi hörs

2007-09-14 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0