Hårbekymmer.


Här på Sveavägen hörs endast ljud från tangenter. Någon lyssnar på musik och någon annan pratar i telefon.
Man märker att fredagskänslan börjar komma över rummet. Ikväll är det afterwork här, det betyder fredagsvin, vilket man inte vill missa! För två veckor sen var det singstar, chips och för mycket vin. Ikväll blir det dipp med tilltugg.

Mitt hår är i stort behov av en förändring. Har bokat in den första helgen i oktober. Då åker jag med Eckerölinjen till Ålandsöarna för att jobba in lite cash och såklart för att få håret fixat. Några nätter hos min lillesyster kan bli trevligt.


Nu, back to work!


Kommentarer
Postat av: annalena

hej. e det 5-6 oktober du åker till åland? hade möjligen tänkt komma över och hälsa på då...:/ får planera om min resa lite:)

2007-09-21 @ 18:21:12
Postat av: Malin

Hej vännen. Sitter och planerar stockholms resa, är du där 11-14.10 eller 25-28.10 och vilken helg sku passa dig bättre då? Annars då, hoppas allt är bra. kram

2007-09-23 @ 22:10:49
Postat av: svar:

hej på er!
alltså, ja, jag åker till åland första helgen i oktober. Sista helgen, alltså 25-28 är mamma o sarah här. Och matte är väl här v42, tror jag. han har höstlov då. Men, planera vidare o hör av er :)

2007-09-24 @ 10:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0