Härligt med fredag!

Oh, thank god att det är fredag! Börjar verkligen känna att det skulle vara skönt att få sova ut en morgon

Indiskas modevisning var speciell. Jag börjar nog gilla vissa av kläderna. De stora koftorna, halsdukarna, smyckena och de härliga luvorna älskar jag. Det börjar går framåt med deras klädproduktion kan man säga. De får inte bara glömma bort att producera den vackra inredningen som är störttrevlig!
Shit, vad det var skoj igår på SOUKfesten. Jag kände bara hur jag ville shoppa för -20% (som de flesta hade som erbjudande), men tur så höll jag mig. Har på känn att det kommer att bli lite shopping idag istället.
Det blev inte så sent för mig, åkte hem redan vid tio. tjugo i elva stod en snäll bror med hund och väntade på mig i mörkret. Jag har blivit väldigt nojig för mörkret, vet dock inte varför.

Steg upp kl6 i morse för att hinna med tidigare bussen. Skulle vara halv9 på pressfrukost på söder. En internetaffär hade visning på nya produkter. Trevligt, men trångt. En väldigt god macka fick jag och en goodiebag. I like!


Nu skall jag skriva lite returer, sedan skriva klart min artikel.


Kommentarer
Postat av: Linda

det gick lite senare för mig. Stannade på café opera, var det var riktigt roligt, tills 3-tiden. sen gick det ingen T-bana mer såklart, så jag lånade en soffa. kom på jobb ganska just. E lite sliten efter 3 timmar sömn, men det var det värt:) Tur nog förstod jag att inte dricka så mycket.

2007-09-21 @ 10:49:04
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0