Helgen är här!


Efter en härlig dag här i Stockholm, är det nu helg, halleluja! Har haft en skön dag med passligt med program. på lunchen fick jag höra det finaste och snällaste orden. Och de mest lovande. Snälla människor jag jobbar med.
Här på redaktionen är  de flesta ännu här, men inte för att jobba. Vi sitter och snackar och dricker vin. Inte jag, för jag klippte nyss ett hår. Japp, har blivit frisör här på redaktionen, så AD-Mari fick en grym lugg jag är nöjd med. En rak "Nelly Furtado-lugg", men en blond sådan. Alla här verkar väldigt nöjda över resultatet.
Tänker så småningom dra mig mot det röda huset. Vill fira helg, bläddra i nyaste VR och byka lite kläder. Imorgon är det ett besök till City för att fika med några vänner. Och sönda är det lyxdag! Härlig helg framför mig med andra ord.



Kommentarer
Postat av: syrran S

:) Vill bara berömma dig för att du skriver på ett så lättläst och intressant sätt lilla syster min. Stora syster är mäkta stolt över sin världsvana Hannah. Kram på dig. PS. mitt hår är grått nu, hjäääälpt!

2007-09-29 @ 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0