Lång lunch.


Kom just tillbaka efter en väldigt lång lunch. Och väldigt god sådan. Jag blev till och med bjuden.

Nästa är att pyssla med lite grejer här på redaktionen och sedan gå ut och intervjua några tjejer. Inte så svårt. Bara det inte börjar regna -då vill jag inte!

I onsdags träffade jag min kompis J och hennes lite son. Underbart söt han har blivit. Vilken tur att kompisarna skaffar barn, så att man själv inte behöver göra det. Barn är söta, men jag känner mig allt annat än redo. Jag har lite planer före det blir aktuellt.
Jag köpte även skinnjacka. Nu hittade jag äntligen den som känns bäst. En snygg, mörk, matt jacka med mudd. Jag är ytterst nöjd, men fick dock veta att jag kanske skulle ha fått -25% på jackan om Csilla varit med. Suck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0