långsam tisdag.

det går väldigt, väldigt långsamt idag. Har ringt in lite produkter. Shit, vad jag väntar tills Ole Henriksen-produkten är här. Den måste jag bara få testa!

Ser fram emot morgondagen. Då är Csilla på plats! Vi börjar med Pressgrej på PUB, sedan på kvällen blir det väl Rizzofest. Måste försöka få in en snabbdejt med J och T innan det! Det fixar sig..

Jag småler när jag tänker på torsdagens program. Tidig väckning. Tidig start mot nordväst och bonden. Jag skall åka på en "road trip" med reporterElin + fotograf till en av höstens bönder. Vet egentligen inte riktigt vad jag skall göra där, men lite skoj kan det väl bli. Han verkade i alla fall rätt kul på telefon. Det kommer att bli en upplevelse!


Nu skall jag städa upp mitt skrivbord. Alla tidningar, cdn med visningar, följesedlar och andra papper bara ligger här huller om buller. Inte fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0