Tanken om ett (eller två) par nya skor


Eftersom jag befinner mig i staden med de härliga butikerna, går det inte en dag utan att jag funderar på något nytt plagg som jag vill köpa.
Just nu är det skor. Eller stövlar. Eller boots.
Jag funderar noggrant vad jag behöver - om jag behöver. Men just nu vill jag verkligen ha två par.
Ett par svarta, höga med någon trevlig detalj. Kanske något snygg spänne. Jag tror jag har sett dom. Dom jag vill ha!
Nummer två är ett par vagabond med snören i siden och lack. Supercoola och påminner lite om en herrmodell jag tidigare kikat på. Måste kolla hur min ekenomi ser ut.

Nu ska jag dricka upp mitt te, sedan plocka fram lite grejer i vårt moderum.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hejsan! Jo du, jag trivs superbra här på Rådhusgatan, har inget att klaga på :) Du verkar ju också trivas där på andra sidan sjön, både du och Linda verkar ha hittat perfekta praktikplatser, det låter så häftigt alltihop...! Skall hålla ögon och öron uppe och se om det dyker upp något gymkort så meddelar jag isåfall, ha det så bra Hannah!

2007-09-25 @ 15:28:11
URL: http://josefia.blogg.se
Postat av: syster S

Hej gumman! åh vad jag tycker om att läsa din blogg, känns som om jag är med på redaktionen.. tycker du minsann kan behöva ett par svarta stövlar jag, så mitt
samtyckande har du! :) kram

2007-09-25 @ 16:36:44
Postat av: Ann-Sofie

HannaH. Gud va ja saknar dig. Just nu sku ja bara vila prata me dej i eeeevigheter. De e så länge sen. Hoppas du har de bra. Stor Kram

2007-09-27 @ 11:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0