Tillbaka på redaktionen.

Morgonen har gått snabbt.

Den började med en pressvisning i Stadium. Fick träffa VD:n och andra inblandade personer. De har alltså öppnat en webb-butik, vilket vi fick höra med om. Planer som är på gång och annat. Intressant att få se hur det går till. Fick ett paraply. Vet inte riktigt varför. Paraplyn vill man ju helst inte ha, eftersom jag redan har ett fint. Brorsan blir väl glad.

Efter en och en halvtimme där, fortsatte vi med snabba steg mot Lindex på Drottninggatan. Vi träffade deras PR. En trevlig och fräsch dam.
Emma Wiklund var där för att berätta lite om de nyheter som snart skall lanseras. Emma var väldigt fräsch och trevlig. Fick en trevlig goodie-bag med lite Lindexprylar (nu blir väl min mor glad, eftersom väninnor  och bekanta oftast ser henne i Lindex). En härlig frukost med champagne, frukter, sallader och härliga mackor bjöds det på. Jag nöjde mig med en liten smoothie och fruktsallad.

Nu är jag alltså tillbaka på redaktionen. Skall kolla lite på de kläder som jag ringde in igår och sedan snabbluncha. Klockan tre skall jag gå vidare på Indiskas modevisning. Hoppas dom visar mycket och stora luvor. Jag är så sugen på en stor, oversizad basker.

Ikväll kommer jag även att gå på Soukpartyt. Det ser jag också fram emot. Men vad tusan skall jag lägga på mig? Och shit, jag glömde min kamera.

Nu jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0