Vanlig dag på jobbet!

Idag är det måndag. Känns bra. Eftersom jag stormtrivs på mitt jobb och verkligen vill vara här. Underbart!
Det är inte alls något problem att stiga upp kl6 varje morgon för att komma hit. Det är bara härligt.
Kom just in från ett litet uppdrag på stan. Intervjuade nåra tjejer om vårt senaste nunmmer. När jag vände mig om stod självaste Andreas Johnson bakom mig. Han var fin!

Nu skall jag skriva ner de grejer jag intervjuat om och sedan göra det sista på mitt andra jobb. Det kommer ant. att dyka upp i nr23, så håll ögona öppna!


Helgen var lugn.
Fredagen lunchade vi, hela Vecko Revyn på East. Ett fint ställe. Åt en väldigt god lax.
Min fina åländska kompis besökte mig och huset i skogen.

Lördagen varvade jag skogspromenader med fyllda tekoppar. Har förkylning på gång och det är inte alls kul. Var hundvakt till världens finaste BECKY. Vi drack te, åt smågodis och såg på Ronja Rövardotter.

Gårdagen tog jag det också lugnt. Men jag orkade ändå med att dammsuga huset samt städa toalett, kök och matsal. Min bror kommer att vara stolt över mig när han kommer hem imorgon.
Underhöll mig även med att se reprisen av Idol. Är helt   f a s t ! !

Nu, tillbaka till jobbet! Det är en väldigt fin dag i Stockholm idag! Sol och skönt.

Kommentarer
Postat av: syster S

Hej gumman min, vad roligt det är att läsa din blogg, det låter så underbart allting. Ska försöka komma och hälsa på i oktober. Vi planerar London här för fullt och det ser bra ut, ska bli så kul att resa alla tillsammans! Annars jobbar jag mest på gradun och däremellan försöker jag göra nyttiga saker, ska till exempel nu och simma..man måste u ta hand om sig..:) Skriv så ofta du kan i bloggen. Vi hade också en lugn helg här, men på lördag blir det väl utgång tror jag. :) Sköt om dig världens bästa syster. Kram S

2007-09-17 @ 16:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0