Dygnets mörka timmar börjar nu.

Kvinnorna gick just och jag är nöjd över denna sköna och lugna lördagkväll. jag sitter nu och väntar på min sambo som har jobbat dubbla skift. Tråkigt men ack så nödvändigt eftersom vi båda väntar på den feta lönen.
Om några minuter skall jag bädda ner mig för att sedan sluka allt från nyaste ELLE. Det är min favorittidning och jag är glad att jag unnade mig prenumerationen. Den börjar om en månad. Jag väntar.
Imorgon är en ny dag som antagligen för med sig snöstorm. Egentligen hoppas jag på det för då får jag de sista i min plan till examensarbete skrivet. Jag har inte alls mycket kvar, men det svåraste. Intervjufrågorna. Har ingen aning om vad för frågor jag skall ställa eller hur man gör. Det är den dagens problem.

Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0