ett brev från Stockholm.

Har nu varit i Stockholm i nästan tre dagar. Jag trivs och vill bara stanna.

Hann träffa en god väninna och fick sova över i hennes trevliga bostad. I går kom jag tillbaka till det lilla röda huset. Min storebrors son är det sötaste jag sett. En massa röttorange hår och långa ögonfransar. Han liknar ett troll lilla Hugo. Det här barnet kommer att få mycket kärlek. Det kan jag lova.
Årets valbor är lugn. Är lite hundvakt och senare i kväll skall vi gå till brasan som tänds här byn. Imorgon, majmånadens första dag åker jag in till stan för att träffa och sova över hos min åländska väninna. Skall bli kul att få se hennes lya. På fredag är det shopping, fika med Csilla och Emma och sedan middag. Lördagmorgon är jag on my way till Vasa. Det är tråkigt att åka hem, men har inplanerat nästa resa hit. Det blir om ungefär en månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0