Hello sunshine.

Härligt att solen äntligen börjat skina i den annors så gråa staden.
Jonas Gardell var här i helgen. Tyvärr var jag inte en av åskådarna men förstod på bekanta att han hade frågat publiken vad som är Vasas slogan. Då var det någon som ropade "Finlands soligaste stad". I dag stämmer det lite grann.
Jag ska nu äta makaronilåda. För fjärde dagen i rad. Jag dör. Så gott är det inte, men min sambo är ekonomisk. Har försökt variera rätten med olika sallader, grönsaker och efterrätter. I dag får det vara nog. Sista gången nu på en lång lång tid.


Kommentarer
Postat av: Linda

makaronilåda e ju så gott! sku kunna äta det varje dag i 1 år:)

2008-04-14 @ 21:25:22
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: HannaH

det är gott i begränsad mängd. haha!

2008-04-14 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0