Inredningsprogrammen som lockar

Hoppsan vad det blåser. Riktigt storm av plåttaket att döma. Tur att man har ett tak över huvudet i alla fall.
Jag har en pojkfri kväll nu. Sambon är på jobb och jag får vara själv. Tänkte börja med att färga brynen och hoppas på att de blir så mörka jag vill ha dem, sedan fortsätta med slappande i soffan framför "Äntligen Hemma". Jag tycker om inredningsprogram. Det är sådär måttligt roande och man behöver inte tänka så mycket, bara se på resultatet.
Ett tag följde jag med tre inredningsprogram; "Äntligen Hemma" på TV4, "Roomservice på kanal 5 och "Från koja till slott". Just nu är det endast det förstnämnda jag ser på eftersom vi enbart har den kanalen.

Kommentarer
Postat av: Paula

jag förstår dig, själv brukar jag också följa med dessa inredningsprogram. intressanta, avkopplande och så får man juh en massa idéer! jag köpte btw te idag, så nu ska jag ge det ett försök :)

2008-04-08 @ 21:53:37
Postat av: HannaH

Oj, te! Det var ju riktigt bra det, lycka till :)

2008-04-09 @ 07:51:44
Postat av: Paula

vi ska se hur det går, ska ge teet ett försök efter simhallsbesöket ikväll :) eventuellt ett bättre alternativ än kaffet jag annars dricker...

2008-04-09 @ 14:16:45
Postat av: HannaH

vad kul att du har börjat simma, det gick inte så bra för mig så nu tränar jag istället på gym,hehe!

2008-04-09 @ 14:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0