Morgonpromenad.

Skall snart bege mig ut för en långpromenad i det vackra vädret. Jäkligt bra att inte behöva börja jobba så tidigt idag, först klockan ett. Underbart.
I kväll skall jag besöka Wasa Teater för att skåda ett gästspel, Doktor Glas med Krister Henriksson. Jag ser fram emot det, att se honom live. Dessutom är det nästan alltid roligt att gå på teater. Jag minns när jag en gång fick vara med i "Stormskärs Maja" och min enda replik var att ropa "mamma, mamma, mamma ,mamma, mamma..."
Det kändes som en viktig uppgift.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag minns inte ens min replik mera men även jag kände mig som en ytterst viktig del av föreställningen.

2008-04-18 @ 12:28:42
Postat av: HannaH

jag tror det var "Han föll i sjön." ;)

2008-04-18 @ 12:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0