Nästan ledig

Jag är nästan ledig i dag. En skolgrej jag skall ha klar tills i morgon. Skall gå igenom en klasskompis arbete för att sedan kunna opponera imorgon. Förstå gången någonsin för mig att opponera så jag gör det lite med känsla. Ingen vits att känna sig stressad och nervös, för det gör jag antagligen när jag själv skall framföra min plan för hela klassen och handledaren. Hoppas på att det går bra.

När jag praktiserade på VeckoRevyn måste jag ibland använda min privata mail (datakillarna där var inte så snabba med att ge en prakikantmail åt mig). De resulterade ju i att min adress fastnade på någon maillista. Fortfarande kan jag få inbjudningar och erbjudande till specialkvällar och dylikt. Ganska synd att man inte bor i Stockholm, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0