Nöjd

Det är en sak jag önskar mig idag. Jag vill ha en ganska stor skiva som är klädd i mörkbrunt eller svart tyg.
Den skulle jag vilja hänga upp på väggen. Som en tavla ungefär. Gärna vid skrivbordet.
Tavlan skulle fungera som en anslagstavla där jag får hänga upp modebilder, modeller, illustrationer och annat inspirerande. Bilder på olika former och bilder med olika färger känns lockande. Också tygbitar. Jag vill kunna fästa mina bilder och tyg med fina nålar.
Jag skulle vara nöjd om jag skulle få denna inspirationstavla.

Kommentarer
Postat av: matilda

köp en häftpistol så fixar du den snabbt! :)

2008-04-03 @ 12:44:27
Postat av: svar:

Tack för tipset vännen! Du är så händig så kanske du vill hjälpa mig i sommar att fixa en ;)??

2008-04-03 @ 16:38:13
Postat av: matilda

absolut :b

2008-04-04 @ 16:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0