på fredag händer det i Åbo.

Den 2 maj, alltså på fredag öppnar en Gina Tricot affär i Åbo. Såg reklamen när jag var där i söndags.
Tyvärr måste jag säga att jag faktiskt inte bryr mig. Det är ytterst sällan jag hittar något i just den affären och jag tycker det är lite jobbigt med såndär massproduktion när det gäller kläder. Av en och samma klänning kan du hitta typ tio i samma stolek. Man skall alltså inte bli förvånad om man ser någon med exakt samma plagg. Dessutom har jag förstått att dom är skitsnabba när det gäller tillverkningen av kläderna. För snabba helt enkelt.
Det här är min åsikt för den affären har inte gett mig någonting.

Kommentarer
Postat av: annalena

jag var åtminstone där och trängdes idag:) om du inte gillar gina så kan vi alltid sätta oss på waynes, som öppnade vägg i vägg, då du kommer nästa gång:) hoppas resan varit bra och bebisen söt. kram.

2008-05-02 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0