Shopstopp.

Egentligen har jag shopstopp. Jag gick ensam på stan i två timmar. En svart kjol och mörklila tights har jag kommit hem med (plus lite till). Lägger säkerligen en bild på dessa senare idag. Detta har jag ärvt av min mamma, shoppar kläder och äter sedan gröt eller makaronilåda resten av månaden. Det fixar sig alltid, men just nu är det tomt på min brukskonto. Riktig äckligt när jag tänker efter och vet att det endast är den tolfte dagen i månaden.
Nu skall jag skura kylskåpet sedan hoppas jag på att väninnan hinner träffa mig. Ikväll blir det eventuellt tjejkväll med lördagsgodis och hyrfilm.

Kommentarer
Postat av: syster m

vad hände med ditt shopstopp? ;)

2008-04-15 @ 22:11:28
Postat av: HannaH

Jaaadu, det gick inga bra :/, haha!

2008-04-17 @ 20:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0