Slöaste dagen på länge

Tänkte passa på att skriva lite innan filmen börjar igen på TV4. Läskig söndagsfilm de visar.

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Mitt kvällsprogram blev inhiberat för att jag kände mig illamående. Nästan sådär äckligt illamående som jag gjorde i Åbo när jag besökte sjukhuset. Efter en varm dusch, ett glas juice verkar det bli bättre. Lite sömn på det här blir det väl riktigt bra.
Imorgonbitti knackar min väninna på dörren, hon behöver äntligen få sitt hår klippt. Jag tycker verkligen om att ha tidiga kunder.
Förrästen, jag har unnat mig en sak. Eller egentligen två.
En prenumeration på ELLE och Sex & the City boxen.

Tack och god natt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja tycker inte att den här filmen är så bra.. såg den på bio.. vart besviken.. för ja trodde den skulle va så mycke bättre.. men.. aa den är ju inte kass.. den går att se =)

2008-04-06 @ 22:51:47
URL: http://rekan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0