Det jag väntat på.

Förutom ett bröllop är det andra saker jag ser fram emot.

Nu börjar det ordna sig för mig. Nästa vecka på onsdag åker jag till Stockholm för att gå lite visningar under modeveckan (Dagmar skulle jag gärna se) samt jobba under Damernas Världs "Guldknappengala". Har ordnat att jag får sova inne i stan istället för Brottby. Jag börjar bli duktigt nervös, men fick två lugnande mail i dag så borde ha allt på koll. Kommer att få arbeta tillsammans med stylisten Jonas Hallberg. Spännande.
I dag har dessutom MONKI öppnat sin flaggskeppsbutik på Sergelgatan, vilket kommer att kännas som om jag vore i himlen. Där tänker jag gå många timmar. När jag inte sitter och fikar eller minglar på gala.

Det här kommer att bli de intressantaste dagarna i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0