En avslutning.

Vi avslutade vårt Ålandsliv med ett spontanbesök till Indigo. Jag, Matte och Systern Matilda gick dit vid halvtio och drack drinkar, dansade till Håkan Hellström och Robyn och var allmänt sociala. Gänget samlade sig och det kändes lite deppigt ändå när alla kramades och sade farväl. En väldigt trevlig kväll som slutade med att vi traskade till bussplan och korvkiosken där vi åt en sista måltid.
I dag är det packning, städning och snabbshopping som gäller för 14.25 tar vi färjan till Finland. Det är sol och blå himmel här så lite trist att lämna den vackra ö. Men sommaren är förbi så också vår tid.
Det bästa är att både jag och Matte verkligen kan tänka oss att bo här i framtiden. Eller i alla fall ha ett sommarhus. Det är här man skall vara. Alltid.

Kommentarer
Postat av: Josse

Hann aldrig komma via och säga hejdå åt dig, men hoppas ni hade de bra dom sista dagarna på Åland! Du måst höra av dig sen när du kommer till Stockholm, så kan vi kanske gå på en fika.

Kramar

2008-08-23 @ 11:23:29
Postat av: Jenny Sundström

Sköt om dig Hannah! Hoppas vi ses snart igen, kanske i Stockholm?

2008-08-23 @ 22:55:50
Postat av: HannaH

Jenny -vad kul att du hittat till min blogg. Välkommen får man väl säga. Läs här så ser du vad som händer med mitt liv. Jag höll tummarna för dig i dag och jag är säker på att det gick vägen. Hur kändes det? Okej?

Och JA, vi ses i Stockholm. Förr eller senare.

Kram Kram.

2008-08-24 @ 15:44:01
Postat av: HannaH

Josse, jag förstår att du hade mycket att hinna med innan flytten tillbaka. Men ja, i september är jag senast där, det vill säga om tvåtre veckor så Då ses vi. Kram

2008-08-24 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0