Snyggt snyggt snyggt MONKI

När jag gick ner till den nya, stora MONKI som öppnat på Sergelgatan i Stockholm blev jag så glad. Stort, öppet och man såg alla kläder. Nu har de även uppdaterat hemsidan med höstkollektionen och det bästa är att jag verkligen skulle kunna köpa det mesta. Roligt är det ju också att MONKI inte finns i Finland. Har förstått att det är på gångs att öppna en affär i Danmark. Men eftersom H&M har köpt upp MONKI kommer det väl hitåt så småningom.


Dessa köpte jag, men i mörkblått.



En väldans söt väst. Med blommor.



Som sagt. Platå.


Jag hoppas att Ida Sjöstedts kollektion för MONKI har hunnit komma ut när jag är i Stockholm igen i september. Kan vara kul att se, trots att jag tycker att hon har väldigt svårburna plagg. Allt glitter. Tightsen ser ut som "sjöjungfruhud", men jag hoppas på spets.


Kommentarer
Postat av: Linda

här går allting bara fint, eller som vanligt..! Jag är inte säker på att de går ner, de har ändå funnits rätt länge, och ännu inte gått ner. Dessutom finns de inte så många kvar, så de verkar gå åt ändå... Men nu har jag ju ett par i.a.f:)

2008-08-20 @ 09:56:56
URL: http://lindisens.blogg.se/
Postat av: Lina

Monki har verkligen skitsnygga saker! Är alltid där jag shoppar mest när jag är i Swe :)

2008-08-21 @ 10:37:39
URL: http://linaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0