Ett fint Åland.

Det är en konstig känsla att se Åland på vintern. Senast jag tillbringade någon vinterdag här var säkert fyrafem år sedan. Idag när jag åkte skärgårdsfärjan var det otroligt vackert. Vita träd, lite is på havet och solen som gick ner. Det är något speciellt med naturen den här årstiden.
Har precis kommit innanför dörren till min systers lägenhet. Sover ensam här några nätter för imorgon skall jag jobba. Det blir bra, så bra. Sedan skall jag ringa några vänner och fråga vad planerna är för nyårsaftonen, jag hoppas att de har räknat med mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

För två år sedan var vi ju där och firade nyår :)

2008-12-30 @ 10:36:52
Postat av: HannaH

Ja, det stämmer. Men minns inte att det var såhär vackert här då.

2008-12-30 @ 17:37:34
URL: http://starhannah.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror bestämt att det regnande.

2008-12-30 @ 20:16:40
Postat av: Anonym

Ja, det tror jag också. Men nu är det annat väder. Frost, sol och någon minusgrad. Ångrar mig djupt att jag tog mina låga converse istället för kängor.

2008-12-30 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0