Det blir inte alltid så som man tänkt sig.

Min blogg har varit död några dagar. Nästan jag också.
I helgen skulle det ju vara världens fest -inflyttningsfest i Åbo som slutade dåligt. Jag hann shoppa, fixa drickbart men sedan var det stopp. När jag inte hade huvudet i toaletten låg jag på min kusins soffa. När kvällen närmade sig nio och jag inte klarade av magsmärtorna mer åkte vi in till hälsocentralen. De visste inte riktigt var det var så jag skickades vidare med ambulans till sjukhuset och kirurgiska avdelningen. Dropp och medecin fick jag medan läkaren tog en massa prover. När klockan närmade sig två fick jag gå hem. Medecinen hjälpte mot smärtorna och de sade att allt var okej. Men om allt är okej förstår jag bara inte varför jag hade så ont i magen.

Nu är jag hemma hos mamma. Vilat upp mig lite och imorgon åker jag hem. Till mitt hem.
.

Kommentarer
Postat av: syster Sarah

gulle gumman, vilket hektiskt veckoslut du haft. Sov sött inatt så hörs vi imorgon! Kramar och Love!

2008-02-25 @ 20:03:47
Postat av: grannen J

Usch, låter riktigt obehagligt! Krya på dej, kramar.

2008-02-25 @ 22:54:27
Postat av: Linda

nämen, fy vad hemskt. Men det blir säkert bättre med lite ompyssling av mamma!

2008-02-26 @ 10:42:10
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0