MONKI summer & spring 2008.

Ni kan bara inte ha missat att MONKI är min klädaffär nummer ett. Deras plagg är så underliga att det blir snygga. De plagg (och skor) jag har därifrån är jag nöjd med och använder dem flitigt.

Det här är några av mina favoriter från vår och sommar kollektionen. Jag har ett svagt minne av att jag såg några av plaggen på pressvisningen i höstas.

image163          image164                       image165
En mullvad-body.             Parkas, kan nästan vara lack.             Väldigt pösiga byxor .


image167
  Stilig kjol med dragkedja.

image168                 image169
Denna klänning ger mig                 Lång hoodie med rymliga fickor.
barndomsminnen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det gör jag, men nu har ja tråkigt, är sjukledig så finns inget att göra..:( va ska du göra när du blir klar med skolan?

2008-02-21 @ 22:39:06
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: Malin

Snygg kjol, den skulle absolut få hänga i min garderob!

2008-02-22 @ 20:02:16
Postat av: syster S

jag gillar den blåa koftan med huva:)

2008-02-25 @ 11:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0