Noll

Idag har det varit en sådandär onödig dag. Men ändå känns det som om jag har fått lite gjort.
Var till biblioteket och lånade lite böcker till min examensarbete. Nu börjar det arta sig, men märker att mittt ämne är krångligt. "Vilket kul ämne du valt" ropade en bibliotekarie efter mig. Jag vet. Annors skulle jag väl inte vara så uppspelt när jag pratar och berättar om det.
Jag var till banken för att snacka växelpengar. Måste ju ha annan valuta i London, så det verkade fixa sig. Banktanten var först orolig när jag berättade att jag tänkte växla ganska mycket. Men vi diskuterade sedan Visa Electron kortet och hon sade att det funkar i hela världen. Vilket jag visste. Upplyste henne om att på Åland är det ovanligt att affärerna tar emot detta praktiska kort. Hon fick en rynka i pannan.
Påväg till skattekontoret sprang jag in till försäkringskontoret. Tydligen, vilket jag hoppades på, täcker min försäkring hela Åbo-taxi-vårdcentralen-ambulans-sjukhuset-kalaset. Vilken tur. Måste bara vänta på räkningen.

Nu skall jag diska, duscha av mig och sedan smörja in mig i en bodybutter från the Body shop. Tyvärr luktar den lite starkt så kan inte använda den alldeles för ofta.

Kommentarer
Postat av: Lou

Vad har hänt idag? ;D

2008-02-28 @ 20:18:53
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Lou

tradigt ;/

2008-02-28 @ 20:25:24
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: jenny & my

var med och tävla om ett par jätte fina bamboo, anmäl dig i våran blogg och skriv sedan ett inlägg om våran tävling i din blogg, (använd gärna våran bild) :) lycka till! GLÖM INTE ATT LÄMNA EN KOMMENTAR OM ATT DU ÄR MED OCH TÄVLAR (:

2008-02-28 @ 21:00:35
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: Sessan

Det är inte förrän nästa sommar! OCh Du, din bror och M vet inte om det än! Vi tänkte berätta det nu till påsk, när vi förhoppningsvis träffas! Måste ju se M stora mage!

har svårt att hålla mig borta från att skriva om det på bloggen, men ingen av dem läser min blogg ändå! Så...

2008-02-29 @ 22:33:51
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0