Skinn.

I höstas köpte jag en skinnjacka. En mörk, matt och ganska snygg. Har tyvärr inte hunnit använda den än. Jag måste göra det för den var inte direkt billig och för att jag måste känna efter hur det känns. De flesta idag äger ju en skinnjacka.
Snyggast skulle det väl vara om man hittade en på second hand, men jag är som sagt en sådan som inte fyndar.
Förut ville jag också köpa en skinnkjol. Det sägs att skinnet finns kvar ännu ett tag.

image133
Den här skinnjackan var ganska snygg, något glänsande bara. Jag tänker att den skulle vara öppen och att ärmarna skulle vara lite uppvikta. Snyggt för att kosta 50 euro på H&M.

Kommentarer
Postat av: soffi

Jag har handlat en liknande från h&m:s young avdelning. Den är nog mattare än den på bilden, och kostade endast 29.90! Nice!!

2008-02-03 @ 10:48:42
Postat av: svar:

Heja Soffi :)! Jaa, jag har faktiskt sett jackan på Young, men inte tagit mej tid att pröva den. Någon du rekommenderar?

2008-02-03 @ 12:14:16
URL: http://starhannah.webblogg.se
Postat av: soffi

hihii =)Jo absolut, jag beställde min via nätet, storlek 170 satt som smort! Ja bara väntar tills våren så ja får ha på mig den..I Love It!!

2008-02-03 @ 12:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0