Dagen i går.

En väldigt trevlig dag var det i går. Möttes av världens gladaste sekr.-Anna som verkligen visade hur mycket hon saknat mig.
Och jag henne såklart. Innan jag började med arkivet tog vi en fika för att prata om hur livet är i dag, framtidsplaner och nyheter. Hon är så söt, den där Anna.
När jag suttit i fyra timmar och antecknat och bläddrat i gamla nummer av VeckoRevyn (allt från sent 60-tal till tidig 2000) bestämde jag mig för att besöka shoppinggatorna. Jag kände att jag hade hittat allt jag behövde och jag vet att jag får åka dit igen om det skulle vara något. Roligt var det i alla fall att träffa de som finns kvar sedan min tid och bekanta sig med nya ansikten. Moderedaktören sade till och med "Vad kul att äntligen äntligen få ett ansikte. Jag har hört så mycket om dig." Det var ju roligt att höra.

I mina shoppingpåsar fanns det dopgåva åt den gudsonen. Chinos, klänning och t-shirt naturligtvis från MONKI. Sedan måste jag småspringa till bussen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt att du får så mycket beröm och uppskattning. Jag blir så glad för din skull.



När kommer du till fastlanden darling?

2008-07-01 @ 22:05:44
Postat av: HannaH

tack sweetie!

Det blir nog inte på ett tag. Först i jätteslutet på augusti skulle jag tro, eller först i början på september. 18 skall vi ju på konsert.

Saknar er!

2008-07-02 @ 17:50:59
URL: http://starhannah.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Men när sku ni på bröllop då?

2008-07-02 @ 20:48:36
Postat av: HannaH

så sant så sant.. 9 augusti är det bröllop så en hemma på en snabbvisit.

2008-07-03 @ 07:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0