Det fulaste jag sett.

Under festivalen var det en mörk man som sålde indiansaker, solglasögon, kepsar med mera. Det som alla tjejer fastnade för var det äckligt fula hårbanden som hade fästat löshår på sig. När flickorna provade hårbanden fick de på samma gång ett glansigt, tjockt och lockigt hår. Det egna håret gömdes lite grann under det fejkade stråna. Usch och tvi.
När jag var i ungefär fem åkte jag med min syster och mor till Cypern. Där köpte jag en rosa keps med tillhörande långt brunt hår. Det var också fult. Men jag var lyckligt och redan då hade jag ett stort intresse för hår.

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Usch, nej de låter ju inte speciellt snyggt måste jag säga!

ha en fortsatt bra dag, kramar!:)

2008-07-27 @ 12:04:06
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej Hannah!



Hur har du det vännen? Har läst och följt med i din blogg under sommaren. Har varit så dålig på att höra av mig till alla. Vår budget räckte inte att komma till Åland efter att vi hade varit i Hesa och spenderat alla våra pengar,tyvärr!Ser ram emot att träffa dig igen när du kommer tillbaka!Saknar dig!Kramar

2008-07-28 @ 17:58:57
Postat av: HannaH

Hej Annika! Vad kul att du följer bloggen. Samma här, jag är som i en annan värld när jag får vara på Åland. Träffar människor jag sällan ser och visar Matte alla ställen jag varit på. Vi trivs jättebra här och vet båda att hit skall vi flytta någon dag i framtiden. Har bra jobb och allt är fint. Så tråkigt att ni inte kom -hade ju sett fram emot det. Ja, snart är vi i Vasa igen. Jag längtar lite grann, till er och till lägenheten såklart. Hoppas ni har det bra! Kram. Saknar er!

2008-07-28 @ 19:51:24
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0