En dag med Oda.


I dag har jag haft en ledig dag och valde istället att barnvakta min kusin Oda som är ett år och fyra månader. Det var många blickar jag fick och en dam frågade om det var min dotter eftersom vi liknade så mycket. Det kan jag faktiskt hålla med om. Nu är jag trött och väntar på att mannen skall komma in från sin joggingtur så att vi sedan kan cykla till stranden för ett kvällsdopp. Tänker simma trots att jag fick förkylning i går. Min hals svider och snuva och hosta har jag. Jag hatar verkligen att vara sjuk på sommaren. Det är varmt ute och inne och där man kan överleva är i duschen med en kall stråle över sig.


En söt dam som fixar med sin vagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0