En glad människa

När jag slutade jobbet trodde jag att dagens middag skulle bli en portion gröt. När jag kom in i lägenheten möttes jag att en glad pojke som stolt visade upp tortillamiddagen han dukat upp på köksbordet. Tack. Dessa små överraskningar uppskattar jag.
Imorgon åker vi för att vara en helt vanlig onsdagskväll på stugan. Skall äntligen få träffa den norska kusinen jag inte sett på ett år. Tänkte köpa med mig åländska jordgubbar som vi kan äta upp. Det har även lovats sol och varmt.


En av de tre stugorna.

Kommentarer
Postat av: Sessan

asså, jag vet att han är född i april. Mitt kusinbarn är född två dagar senare än Hugo... det är bara det att jag alltid tänker på martins födelsedag som är den 18 mars!



Fy, skäms på mig.. haha

2008-07-16 @ 11:22:50
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0