Helgen är här.

Jobbdagen i dag gick snabbt och jag känner inte ens att jag måste stiga upp halvåtta i morse. Skönt med sådana dagar ibland.

Nu skall jag diska, föra ut sopor och packa för klockan 16.05 går min buss mot Sund och stugan. Det kunde inte komma bättre för här i lägan på Torggatan håller jag på att smälta bort. Så otroligt varmt fast gardinerna är för och fönstren öppna. Här vill jag inte vara en minut till.
Köpte nyaste "Plaza Kvinna" så att jag har något nytt att läsa när jag liggar på bryggan. På Åland säljer man tydligen inte nya "Chic".


Kommentarer
Postat av: Linda

jag köpte precis nya Chic. Visste inte att den fanns här, men det skall bli kul att kolla igenom den!

2008-07-05 @ 16:41:18
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0