Höstdrömmar

Det som jag kommer att köpa till hösten är plagg med spets. Svarta, gammelrosa, persikofärgade och gråa spetstyger känns rätt. Så också lila.
Lager på lager vill jag också ha. En tunn tunn blus med någon skjorta över. Transparent får det gärna vara.
När jag tänker på skor kan jag fortsätta använda mina MC-boots. Men platå och feta klackar är också något jag gärna skulle varva med. Tråkigt om de bara är svarta, vill ha färg. Som jag tidigare nämnt är indianfransar något jag också vill ha. En väska med fransar eller ett par mockasiner. Hur stiligt som helst.
Jag vill använda mig av tunna material, men kyliga kvällar är det ju stickat som gäller. Sammet är något jag också funderar över.
Lackväskan kommer jag inte att städa bort.

Det jag inte vill ha är ett par stora ringar i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0