Solbränna.

Efter någon timme i solen är jag röd som ett stoppljus. Inte kul och absolut inte snyggt. Dum som jag var hade jag inte satt någon solkräm eftersom jag inte tänk att det skulle vara varmt i blåsten. Suck.

Det är alltid lite vemodigt att komma från stugan. Man blir så lugn där och man får göra vad man vill. Den här helgen har jag promenerat i skogen i timmar, badat strandbastu och spelat sällskapspel.
I dag har jag färgat och klippt mors hår och för en gångs skull blev jag nöjd med resultat. Jag är alltid petig och noggrann när jag skall fixa till hennes hår. Nu var det fint.
På söndag får jag åka till Stockholm igen. Denna gång skall lilla Hugo få sitt namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0