En tanke hos massören.

I dag har jag unnat mig en halvtimmes rygg- och nackmassage. Det var en trevlig pojk som masserad mig.
När jag låg där på bänken med ansiktet nedåt (tänkte först skriva "i hålet" men kom på att det kan bli missförstånd) började jag tänka på en massa onödigt. "Vad tänker massörerna på medan de masserar?" "Han måtte nog ha sett en massa olika kvinnokroppar."
Kom fram till att det måste nog vara väldigt roligt att vara massör. Alla dessa diskussioner som förs mellan patient och massör är väl till största delen väldigt ointressanta.

När jag kom hem sysselsatte jag mig med att läsa gamla dagböcker. Har 14 stycken som jag skrivit när jag gick i låg- och högstadiet. Även några när jag gick frisörskolan. Vilken tur att man har vuxit och har annan livsstil. Generande var det när jag tydligen skrev upp alla mina mess som jag fick under fjortistiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0