Grattis min mamma.

Kom med sista färjan och är nu åter hemma i lägan på Torggatan.
Den här helgen har vi barn och barnbarn firat mamma som fyllde jämnt i mars. Vi är alla så glada att vi gjorde en sånhär helg och detta kommer att ske oftare.
Har sovit gott i ett fint hotellrum, ätit hotellfrukost, shoppat, promenerat på Djurgården och fikat på kafé. Ätit en god middag i det lilla röda huset i Vallentuna och fick då veta att jag och storasyster får bli gudmor till barnet som får namnet Hugo i mitten på juli. Mitt andra gudbarn. Jag är så lycklig.

I dag har jag fikat med världens bästa Csilla och fick höra lite nya grejer om vad som händer i morgon när den nya tidningen "Chic" lanseras. Jag väntar på att få bo där och umgås med henne mer. En väldigt fin tjej jag är glad att jag fått lära känna.
Nu skall jag packa upp lite grann innan jag lägger mig ned i säng med ett färskt nummer att ett modemagasin. I morgon kommer det någon bild på något nytt plagg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0