Guldknappen-galan.

Jag skrev ju för någon dag sedan om den glada nyheten. Jag har fått lite mer information och jag har bestämt mig att tacka ja. Är faktiskt redan nu lite nervös.
14-15 augusti ordnar tidningen Damernas Värld Guldnappen-galan i Stockholm. Läs här om du vill veta lite mer. 14 augusti är det för branschfolk och den 15 är det för läsare. Jag har blivit tillfrågad om jag vill komma och jobba som "påklädare" båda kvällarna. Jag kommer alltså att ansvara för kläder åt en modell.
Sedan blir det fest där jag får närvara. Vad bra att ha detta på sitt CV.





bild: DV

Kommentarer
Postat av: Malin

Skojigt, det är bra att dom har dig där. En duktig påklädare är A och O för att man ska hinna ut på cw:n i tid och utan att svetten rinner :)

2008-06-23 @ 17:38:48
Postat av: HannaH

Ja, det kan jag tro. Skall bli jättekul och speciellt när det är fester efter båda kvällarna, haha! TUR är det ändå att det bara är två ombyten och två visningar under kvällen.

2008-06-23 @ 21:26:27
URL: http://starhannah.webblogg.se/
Postat av: jessica

hej jag undrar bara hur du fick jobb som påklädare?

tackar för svar :)

2009-10-14 @ 15:00:32
Postat av: jessic

hej jag undrar bara hur du fick jobb som påklädare?

tackar för svar :)

2009-10-14 @ 15:02:12
Postat av: HannaH

Hej Jessica. Jag har kompisar som jobbar på Damernas Värld. Därför var det ganska "lätt" att få in en fot under galan. Bästa hälsningar,

Hannah

2009-10-14 @ 20:33:37
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0