Jag är tillbaka.

Nu när några dagar har gått börjar jag verkligen förstå att jag skall få åka till New York med mina tjejkompisar. Så fucking underbart.
Helgen är förbi och vad vi har njutit. Att få umgås med släkt, spela "Yatzi" hela tiden och bara vara är livet på sommaren. Vi åker nästa helg igen.


Att få vakna en söndagmorgon till detta
väder är lyx.


Sovstugan

Jag kom just hem från en snabbmiddag i Föglö. Mina fina gudföräldrar bjöd mig och mor min på middag. Sedan fick jag resesällskap hem av syster. Jag hann vara nästan två timmar.

I morgon 07.30 går färjan till Stockholm. Skall bli tokroligt att få träffa redaktionen på Sveavägen 53. Det har börjat en hel del nya sedan jag jobbade där, vilket är väldigt väldigt spännande. Sedan skall jag försöka möta upp Karin och så vill jag kolla in reorna för i morgon är det också lönedag. Halleluja säger jag för jag har varit fattig i ganska exakt tre veckor. No money liksom, men kan tyvärr inte skryta länge för det är en flygbiljett jag skall betala, hyror och räkningar. Jag tror jag bara har några hundralappar kvar efter det. Tyvärr får man väl säga.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åååå vad jag läängtar till Åland!! Ha det bra i Sthlm min söta Hannah!

2008-06-30 @ 10:07:42
Postat av: HannaH

Ja, du måste komma snart!

Köpte grejen som kostade 37 euro. Blir bra.

Kram Kram från Åland.

2008-07-01 @ 19:47:20
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0