Och en tallrik gröt till middag.

Jobbade länge i dag. Ingen fara egentligen eftersom dagen går snabbare då. Matte är på IFK fotbollsmatch så jag har fått några minuter för mig själv. Läst bloggar, pratat i telefon och skall snart städa upp i vår lägenhet. I morgon är det fredag och vi åker till stugan på kvällskvisten. Underbart skönt att bara få vara och lyssna till fågelsång och havet. En del av den tjocka släkten är också på plats så lite social får man också vara.
På måndag åker jag som sagt till Stockholm (borde vi styra upp något, Karin ) för att söka lite inspiration till mitt examensarbete som jag sedan en längre tid placerat på hyllan. Lite reashopping borde jag också hinna med eftersom måndag är min lönedag. Lyft på hatten för mig för jag har klarat av att leva på ungefär sextio euro den här månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0