Trött tisdag.

En lång dag på jobbet i dag. Fötter och axlar värker och jag känner verkligen för ett besök hos massören.
Jag har ätit en lunch på restaurang Pommern där jag åt en god lax. Vid sju tiden kommer syster M och väntade på mig tills jag slutade. Efter en nöjd kund som hade blivit tipsad av chefen att man skall beställa tid till mig, gick jag och syrran hem till oss. Visade lägenheten och sedan promenerade vi ut i det ostadiga vädret. Åska, ösregn, sol, storm har det varit i dag. Vi köpte en korv från kiosken som finns vid bussplan och promenerade vidare.

Nu skall jag ta en varm dusch, sedan lägga mig under täcket och se en film på Macbooken. Matte ser på fotboll och jag är som sagt noll intresserad. Det blir väl en Beck-film som jag sett hundra gånger förut.
I natt tänker jag drömma om den här klänningen. På söndag får jag shoppa i min favoritaffär.


Klänning från Monki.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, korv från kiosken. Det är så gott. Du verkar ha det skönt på ön, va bra. Man borde komma och hälsa på.

2008-06-10 @ 22:24:22
Postat av: HannaH

du är hjärtligt välkommen.

2008-06-11 @ 16:56:38
URL: http://starhannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0