Väntar på fredag.

Snart är det fredag och då blir det Stockholm. Det ser jag fram emot trots att jag är fattig. Juni är ingen bra månad har jag konstaterat de senaste åren. Inget stöd, inga pengar.

Har just kommit hem från en minipromenad i blåsten. Regn och blåst, men i skrivandets stund lyser faktiskt solen lite grann. Promenerade till KappAhl för att se vad de hade att bjuda på. Blev väldigt förvånad när jag såg att det var en man som stod bakom kassan vid damkläderna. Varför blir man förvånad? Egentligen är det ju bra.
Besökte även det fina biblioteket som finns här i Mariehamn och lånade två filmer jag redan sett. Men vad gör man när man inte är intresserad av bollen som visas på TV.  När jag en gång frågade min storebror varför det visas så mycket sport på TV svarade han att det är lika viktigt som nyheterna. Det kan man ju sedan diskutera.
Nu skall jag duscha av mig allt hår jag samlat på min kropp under dagen.

Kommentarer
Postat av: Pisa

Jaa om man får se coldplay live kan man int vara annat än happy..!

2008-06-11 @ 21:42:57
URL: http://piza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0