Accessoarer

Jag tycker om accessoarer. De flesta som jag har är köpta på rea, loppis eller för en billig peng i någon annan affär. Speciella och synliga vill jag ha.
Just nu har jag fått en stor förkärlek till ringar, halsband och sjalar. Armband börjar också bli högt på min lista. Det är snyggt att nästan lite överdriva med smycket. Istället för ett armband eller halsband kan du använda tre eller fem (snyggast är det med ojämna antal). Att blanda silver med plast eller trä är snyggt. Guld är inte min grej.
Om jag har tur kan accessoarer göra så att outfiten känns helt ny. I alla fall för stunden.


image183
Denna söta fjärilring kommer från topshop.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0