Beslutsångest till tusen.

Jag vet inte när det började men det känns som om jag har lidit av beslutsångest hela livet. När jag hamnar i situationer där jag själv måste bästämma något, som exempelvis var jag skall tillbringa kvällen, går det bara  inte. Ofta slutar det med att jag stannar hemma och sur och bitter på mig själv. Eller så ringer jag någon vän eller familjemedlem så att de får bestämma vad jag skall göra.
Riktigt kämpigt är det när jag står i godishyllan och skall välja godis.

Jobbade övertid idag. Min chef gav mig en förpackning med en inpackning för tunt hår från Sebastian. Det är
Body Double Extrem Treatment som lovar att mitt tunna hår skall bli stort och volymigt. Tänkte testa det imorgon och se om det händer något.
Först används vätskan från den stora flaskan (i ett nytvättat, handukstorkat hår) sedan lägger man i en vätksan från en ampull. Sen är det bara att föna som vanligt.

image195
Sebastians Body Double
Extrem Treatment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0