En framtidsfråga.

Sedan jag kom hem från London har jag haft mycket att tänka på. Verkligen mycket. Svåra tankar. Läste just ett mail som gjorde mig ännu mer förvirrad. Jag och min beslutsångest.

I går var det fest. Jag dansade till ROBYN två gånger. Som tur var kände killen vid skivorna igen mig så mina önskelåtar kom direkt. Ibland kan det vara bra att vara i en liten stad. Nästan lite löjligt.
Efter några glas, flera danser, diskussioner och en kall mjölk promenerade jag hemåt i den iskalla natten. Klockan var 03:50 när jag tittade på klockan en sista gång. Kände mig utvilad i morse när mor väckte mig 10:30. Hon var besviken för att lördagens morgontidning hade skrivit om de bästa second hand affärerna i London. Jag förstår henne. Skulle ha varit extra roligt att gå in i en av Kate Moss och Sienna Millers favoriter.

Nu tänker jag hänga upp alla nytvättade kläder. Sedan gå på en promenad i det gråa vädret för att få ordning på mina tankar.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en trevlig dag! 8)

2008-03-23 @ 13:38:59
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: jenny

Jag tänkte på er när jag läste den där artikeln om second hand shopping i London... Typiskt att den inte kunde publiceras veckan innan! Hoppas du hade en kul kväll igår :)

2008-03-23 @ 22:09:24
URL: http://jemppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0