En snabb London sammanfattning.

Det är svårt att berätta.
London var underbart. En härlig stad med trevliga människor. Shoppingen kan man ju inte klaga på.
Världens största Topshop med den nya Kate Moss kollektionen. Converse som är nästan halva priset billigare. Skinnjackan jag drömt om sedan jag besökte Dublin som då inte kunde erbjuda min storlek. En underbar fadad klänning för en billig slant. Och världens bekvämaste väska i en stor storlek.
Mor som fyllde jämt och familjen väckte med svag champagne. Mormor med sina 75 år som satt och väntade i Topshop i tre timmar medan jag sprang omkring och sökte fynd. En rolig moster med skojiga skämt. Samt sambon som fick besöka världens fotbollsmatch med de andra männen.
Som ni förstår var det en lyckad resa.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Ja, hon är stor nu, men inte jättestor! Bara lite över baken och låren. Magen är superrund och mysig att känna på. snart är det dags och då blir du faster! Hur känns det??! Jag blir varken moster eller faster då jag inte har några syskon =/

2008-03-26 @ 01:28:41
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0