Har sett en tolkning av Hamlet

Är nyss hemkommen från teaterbesöket. Hamlet. Helt okej, men jag kan säga att jag hellre går och se musikaler. Mycket hellre. Det var lite för mycket blod och skrik. Läskigt.
Otäckt var det också när en tant från publiken ställde sig upp och skällde ut en man som jobbade med ljuset. Det visade sig att hon var lite berusad.
Nu skall jag öppna tentpappren en sista gång innan jag lägger mig. Jag tror jag får använda mycket känsla imorgon när jag skriver tenten. Då brukar det gå bra.
Om femton minuter börjar Velvet och det vill jag ju inte missa.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Söndag kan va lite tricky, lördagen sku ha vari bättre. Men vi ser tå he närmar sej :)
Ha d bra!

2008-03-13 @ 11:45:42
Postat av: Linda

jamen det var ju just dem jag menade, i pink:) de är jättefina.

2008-03-13 @ 17:23:24
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0