Polly

Vilken dag. Skönt att vara hemma. Jag önskar mig massage. Axlarna spänner och huvudet värker. Har ännu inte skaffat tillräckligt bra jobbskor.

Gick en liten runda på stan i hopp om att hitta en väldigt lös t-shirt. Jag kräver att den är lång, lös och slapp. En sådandär man gärna vill ha på en söndagseftermiddag. Tyvärr har den här staden inte så mycket erbjuda så jag gick hem med en bit fisk och nyaste GLAMOUR istället. Nu har jag fyra modemagasin jag borde läsa. Skall börja redan nu.
Ikväll blir det tjejkväll lite utanför stan. Det kan bli kul. Innan dess blir det spenatplättar, gårdagens "Så ska det låta" och pollygodis.

image176

Kommentarer
Postat av: Marit

ÄLSKAR POLLY !!

2008-03-01 @ 17:35:34
URL: http://tiraM.blogg.se
Postat av: annalena

saknar dej!

2008-03-01 @ 19:54:58
Postat av: maria

Åh så gott med polly !

2008-03-05 @ 16:43:01
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0