Sorry.

Det blir inga bilder. Jag råkade radera de flesta när jag skulle föra över dom till datan. Så nu sitter jag här med en tom kamera. Tur att jag inte är tom i huvudet. Fick en massa idéer tack vare kursen.

Nu tänker jag gå till sängs. Tidig väckning. Är ensam i helgen då sambon har bestämt sig för att besöka huvudstaden Helsingfors och Nosturi. Det var någon spelning han ville se.
Förrästen, den 18 april skall jag besöka min sambos arbetsplats Wasa Teater. Vill skall se Doktor Glas som spelas av Krister Henriksson (ni vet, Wallander). Läs här om ni vill veta mer.

Kommentarer
Postat av: Linda

ahaa, var såg du någon sådan!? intressant, måste kolla upp den, så jag inte göra några förhastade köp.

2008-03-07 @ 01:02:24
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0