Tankar om en lägenhet

Jag är nöjd med kursen trots att det pratades bara finska. Det bjöds på en himmelsk kycklingsallad med bröd. Till det kunde man dricka juice eller citronvatten. Som efterrätt bjöds det på choklad och kaffe.
Några trender jag såg var korta runda luggar, lång lugg åt killen, hårfärger som brunt, rödbrunt eller honungsblondt. Tråkigt, men naturligt som alltid funkar hos kunderna. Skall försöka ladda upp några bilder innan jag går och lägger mig.
Idag har vi fått en lägenhet i en annan stad. I Mariehamn är den och den är så jätte billig. En tvåa. Mitt i centrum.
Nu återstår bara att försöka få den som vi lever i nu uthyrd över sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0