Velvet del7 och Bea Szenfeld.

Igår var det dags för del7 av modeprogrammet Velvet. Ni kunde väl räkna ut att jag såg det.
Modeskaparen Bea Szenfeld fick vi titta närmare på och jag bara gillar henne.
Bea är en designer som verkligen faller mig i smaken. Udda plagg med mycket känsla. Nästa lite sofistikerat.
Lookbooken som visades var stilen men ändå smårolig tack vare de intressanta valen av rekvisita.

Detta är bilder från hennes modeshow.

image185                 image186
Knappväskan bedömmer jag rolig. Såg                   Den blommiga kappan var läcker.
den i höstas med egna ögon.


image187
En sådan klänning skulle gärna få
hänga i min garderob.


Efter gårdagens Velvet-reportage om Bea Szenfeld har jag lärt mig att "plommon" är ett bra ord att låta modellen säga vid en modefotografering. Munnen blir behagligt rund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0